niedziela, 8 lutego 2015

Maneki-neko na szczęście

Dostałam wczoraj genialny prezent, który muszę Wam pokazać!


Słyszałam już o kotkach Maneki-neko, a to za sprawą korali, które wykorzystywałam do wykonania kolczyków. Maneki-neko to figurka kotka z krótkim ogonkiem i podniesioną, machającą łapką - ponoć najczęściej lewą i taki jest mój :) Jest przerażająco złoty, ale chyba o to chodzi, jak szczęście to na całego. Bardzo podoba mi się właśnie ten przesadnie zdobny wzór.


Jako kociara jestem absolutnie zachwycona! Kotek ma przyciągać dobrobyt i odpędzać nieszczęścia i oby tak było. Bardzo dziękuję Aniu i Piotrze za cudny prezent!


Napiszę, że dostałam także nową książkę, aromatyczną, cynamonową kawę i płytę Meli Koteluk, której jeszcze nie zdążyliśmy upolować, także bingo! Po pierwszym przesłuchaniu muszę powiedzieć, że płyta naprawdę jest bardzo, bardzo dobra. Cieszę się, że dołączyła do naszych muzycznych skarbów.

1 komentarz:

moje SzTuKoWAniE pisze...

witaj,
Trafiła kociara na kociarę...
jestem tu za sprawą tej czarującej półki raczej niż kota, ale swoją drogą ciekawa figurka, ozłocona.

Półeczka taka to moje marzenie.
Pozdrawiam,
Lubię Melę
Martita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com