środa, 15 stycznia 2014

Nowe podpisy na pudłach i pudełkach

Uparłam się, że zmienię "podpowiadajki" na pudełkach oraz segregatorach. Ta myśl chodziła za mną już od jakiegoś czasu.


Stare nadruki na pudłach z biżuterią jakoś mnie znudziły, zresztą wymagały aktualizacji (tak wyglądało to dotychczas), a ręcznie wypisane grzbiety segregatorów i opisy pudełek nigdy tak do końca mnie nie zachwycały.


A zatem - uparłam się, przetrzebiłam gazetowe zapasy i przygotowałam nowe napisy. Nawycinałam się, naukładałam, nadopasowywałam, ale chyba wyszło nieźle :) Nieskromnie powiem, że jestem bardzo zadowolona, o taki efekt mi chodziło!

2 komentarze:

Barakuda pisze...

Wygląda super, ale musiałaś się nieźle nakombinować, żeby rozmiar czcionek do siebie pasował:-)

Agnieszka pisze...

To prawda, nawyciągałam, nawycinałam, ale efekt osiągnięty! :) Buziaki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com