piątek, 24 stycznia 2014

Cynamonowe bułeczki

Gorąco polecam znaleziony na blogu Make Life Easier przepis na cynamonowe bułeczki. Dzisiaj pieczone!

Zajęło to w sumie sporo czasu, ale dzisiaj mogłam sobie na to pozwolić, no i dosyć mocno nabałaganiłam, ale to moje pierwsze drożdżowe, więc weźcie na to poprawkę ;)

Ślimaczki po wyjęciu pięknie się prezentują i - mogę już stwierdzić, bo przetestowałam - są przepyszne! To było do przewidzenia, bo już sama obecność pomarańczowo-cynamonowych klimatów w moim przypadku to gwarantowała :) Smacznego!






P.S. Widoczna na zdjęciach liczba bułeczek wychodzi z podwojonej ilości składników.

4 komentarze:

Barakuda pisze...

Kurczę, dokładnie takie chciałam zrobić jak wyszedł mi mój drożdżowy fakap:-) Następnym razem skorzystam z tego przepisu. A dziś będę robić ślimaczki cynamonowe z ciasta francuskiego - podpatrzone w ddtvn:-)

...piernikowo...cynamonowo... pisze...

Muszę wypróbować ten przepis wyglądają pyyyysznie :), zwłaszcza w taki mroźny dzień do kawki..mmm

Agnieszka pisze...

Bułeczki przetestowałam wczoraj dodatkowo na Rodzicach i Dziadku, Mąż był zachwycon już w piątek. Także przeprowadziłam solidne badania na większej grupie i wszyscy jednoznacznie potwierdzają pyszność! :) Smacznego!

Anonimowy pisze...

Witaj,
Dopiero teraz natrafiłam na Twój post z cynamonowymi bułeczkami! Wyglądają rewelacyjnie! Cieszę się, że mój przepis się spodobał.

Pozdrawiam ciepło,
Zosia z makecookingeasier.pl

;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com