piątek, 13 grudnia 2013

Pudełko z Muchą

Od jakiegoś czasu marzy mi się jakiś akcent na ścianę nawiązujący do twórczości Alfonsa Muchy. Znalazłam nawet coś odpowiedniego, ale dopasowana do podłużnego obrazka rama kosztowała... sporo, do tego dorzucili wysyłkę w wysokości jednej trzeciej całych zakupów. W związku z czym darowaliśmy sobie.

Dużo większą frajdę mam ze znajdowania (i z samych poszukiwań) oryginalnych skarbów za niekoniecznie wielkie pieniądze. W tym wypadku naprawdę miałam poczucie naciągania bez sensu.

Wpadłam na pomysł poszukania jakichś dodatków ozdobionych dziełami Muchy i - ku mojej wielkiej radości - znalazłam przepiękne pudełko w Bibelociarni! Nie po raz pierwszy efekty pracy pani Ani przerosły moje oczekiwania. Skrzynia doskonale wpasowała się na naszą półkę. Dziękuję po raz kolejny i na pewno nie ostatni :)



3 komentarze:

Barakuda pisze...

Agnieszka co do Muchy na ścianie to może rozważ fototapetę. My mamy Klimta, dość dużego (1m*2m) i trzyma się bez zarzutu już ponad 4 lata:-)

Agnieszka pisze...

Chyba nie chciałabym aż takiej rewolucji, chociaż fototapety baaardzo mi się podobają, ale chyba wolę (lekko asekuracyjnie) coś, co mogę zdjąć :) Buziaki! I dziękuję za odwiedziny i podpowiedź!

Barakuda pisze...

Spox;-) zawsze wpadam jak cos napiszesz:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com