środa, 30 stycznia 2013

Blog roku i klasyczny russian blue

W nawiązaniu do poprzedniego wpisu, to jest właśnie mój dystyngowany rosyjski niebieski, pogrążony w tęsknocie za Panem...



W tej właśnie pozycji Lusia pomagała mi wczoraj rozsyłać uśmiechnięte prośby o Wasze głosy na bloga Mojej Kolekcji Naparstków.

Zgłosiłam się do konkursu na Blog Roku przede wszystkim po to, aby więcej osób mogło się dowiedzieć o mojej pasji, czyli o tym, jakie piękne i oryginalne mogą być... naparstki! Dlatego zapraszam Was serdecznie na bloga mojej kolekcji!

Jeśli zainteresował Cię mój naparstkowy blog, jeśli zatrzymałeś się choćby na chwilkę w zadziwieniu, że w ogóle można mieć takie hobby, zagłosuj na mnie w konkursie!

Zagłosuj na Moją Kolekcję Naparstków wysyłając sms na numer 7122, w treści podając numer G00192. Koszt sms to 1,23 zł.
UWAGA! W numerze bloga znak "0" to cyfra zero. Pamiętaj także, aby nie wstawiać w sms spacji.
Dochód z sms zostanie przekazany na integracyjno-rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.

Jeśli znasz kogoś, kogo mógłby zainteresować mój blog, może jakiegoś "zbieracza" albo może chętnego do zapoczątkowania własnej kolekcji naparstków, zaproś go proszę na blog Mojej Kolekcji Naparstków.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com