sobota, 4 sierpnia 2012

Z krótką wizytą w kuchni

Storczyk zdążył już pogubić płatki, a ja ciągle nie miałam kiedy zamieścić zdjęć, dlatego teraz mam świetną pamiątkę, a i Wam mogę pokazać, jak było ślicznie. Maleńką doniczkę wstawiłam do angielskiego mlecznika. W kuchni prezentuje się idealnie. Wątłej mięty w tle już się pozbyłam, a w miseczce z maszkaronami próbuje - wbrew Lusi - rozwijać się roślinka, której nazwy niestety nie znam - drobne kuleczki, które przy dotknięciu spadają, każdą można wetknąć w ziemię i próbować rozmnożyć - no to próbujemy :)



A niżej to już Lucynka z moją lalą. O dziwo, nie zajada wełnianych włosów. Zdarza jej się jedynie umyć filcowe buciki. Poza tym, głównie sobie razem przesiadują.


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com