środa, 8 sierpnia 2012

Miły prezent i nowe drobiazgi

Dostałam od Ewy fantastyczny prezent, który będzie się do mnie uśmiechał na stanowisku pracy moim ukochanym fioletem - misternie przygotowana bransoletka z napisem Ikati Jewellery. Bardzo, bardzo dziękuję :* Jak widać na załączonych obrazkach, nie mogę się zdecydować na miejsce, z którego będzie mnie podglądać, ale pracuję nad tym.



Kuchnia tymczasem wzbogaciła się o nowe drobiazgi. Przede wszystkim, długooczekiwana ażurowa miska na owoce. Poniżej prezentuje się pusta i tak pewnie będzie to przez większość czasu wyglądało, bo Lusia niestety bardzo dokładnie ogląda wszystkie owoce i zawsze sprawdza mniejsze i większe potencjalne kocie zabawki.


W sklepie Wszystko za 5zł natomiast upolowałam, w cenie nieco wyższej niż tytułowy piątak, dwa pojemniki na przyprawy. Idealne!


Na zakończenie, nasza urocza ramka w przedpokoju (którą zapominałam wstawić w poprzednich wpisach). No mam słabość, a co!


Pozdrawiam Was wielce pracowicie, bo dzielnie powstają nowości do Ikati i nie tylko. Nabrałam nowych sił, więc trzeba korzystać!

4 komentarze:

Ewa pisze...

Ależ nie ma za co :) Polecam się na przyszłość :)

Agnieszka pisze...

To ja Ciebie polecam! :)

Anonimowy pisze...

Oooo, a te ptaszki to chyba od nas z pracy :)
Magda A.

Agnieszka pisze...

Wszystko się zgadza :) Oto i one, na honorowym miejscu. Bardzo je lubię i teraz mam jak wyeksponować.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com