środa, 11 lipca 2012

Agnieszka w ogrodzie

Natrafiłam dzisiaj bladym świtem na Maję w ogrodzie. W programie podejrzałam bardzo ładne rozwiązanie dla moich doniczek (już dwóch!) z otworami w kształcie serc.

Nie udaje mi się nie przelewać roślinek każdorazowo, także woda od czasu do czasu ląduje w drewnianej osłonce. W związku z czym, konieczne stało się wyłożenie pojemników starymi torbami foliowymi (recycling, a co!). Jednak w przypadku osłonek z otworami jest to mało efektowne rozwiązanie, bo przez dziurkę wygląda do nas mało elegancka biała folia...


Natchniona obrazkami z telewizji, wykorzystałam dzisiaj kawałki zwykłej plastikowej siatki do przełamania tego mało estetycznego rozwiązania. Żeby nie ograniczać sobie możliwości ewentualnego innego wykorzystania pojemników, prostokąty siatki po prostu wsunęłam pomiędzy osłonki a woreczki foliowe, nie mocując ich w żaden specjalny sposób. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach.

Na balkonie zawitała też (wreszcie!) moja wymarzona lawenda. Zobaczymy, jak się będzie sprawować. Cały czas, z różnym skutkiem, uczę się oswajanie rozmaitych roślinek, a tę po prostu uwielbiam. Cudnie pachnie!

2 komentarze:

ABily pisze...

bardoz podoba mi się Twoj pomysl z siateczka, wyglada to uroczo:)

Kinga Taukert studio navigo pisze...

a ja dzisiaj (dopiero!) trafiłam na Twój blog - i jestem zauroczona. bardzo tu pięknie, ciepło, serdecznie, mądrze. szalenie miło się czyta! będę sobie dawkować po trochu, jak pyszne ciasteczka do herbaty, delektować się niespiesznie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com