środa, 27 czerwca 2012

Moja wymarzona do kuchni

Po "drobnych" poprawkach, a konkretnie zamalowaniu efektu shabby chic w postaci przetarć, który jednak do nas nie przemawiał, Mąż zamontował mi moją wymarzoną białą półkę. Namęczyło się Biedaczysko co nie miara z moim kolejnym pomysłem, ale efekty są rewelacyjne. Dokładnie o to mi chodziło.


Ponieważ półkę zamawialiśmy przez Internet, kiedy przyszła okazało się, że te przetarcia jakoś nam nie pasują, a może ich wykonanie po prostu gryzło nam się z resztą kuchni. Na razie półeczka zawisła pusta, a ponieważ po przymiarkach wylądowała w nieco innym miejscu niż pierwotnie planowaliśmy, zastanawiamy się teraz co i jak można tam postawić, żeby nie kusić naszego tygrysa.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com