czwartek, 14 czerwca 2012

Moja bajka

Nie wiem od czego zacząć. Powolutku o wszystkim opowiem. Napiszę tylko, że było tak, jak sobie wymarzyłam i podziękuję nie po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni wszystkim Gościom, naszym najlepszym na świecie Świadkom i całej, fenomenalnej ekipie: Kindze, Ani, Pracowni SunFlower, nieprzeciętnemu Kierowcy naszego nieprzeciętnego auta :) - to także dzięki Wam ta atmosfera i spokój pomimo naszych wielkich nerwów tego dnia. Poniżej przedsmak naszych pięknych zdjęć...

 

Dziękujemy

4 komentarze:

Gosia-Stare Pianino pisze...

Piękne zdjęcia:)

ABily pisze...

slicznie wygladasz:)gratuluję:)

Alvas hobby pisze...

Beautiful picture!
Congratulations :)
Wish you a nice weekend!

Kinga Taukert studio navigo pisze...

Agnieszko, to ja dziękuję, że mogłam z Wami być, że mogłam Wam towarzyszyć - tak blisko! - przez prawie cały piękny i pełen dobra dzień.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com