piątek, 10 lutego 2012

Walentynkowy kiermasz rękodzieła!

Łał, łał, ależ nie mogę się doczekać! Już w najbliższą niedzielę, 12 lutego wybieram się ze swoimi skarbami na kiermasz rękodzieła! Dawno, oj dawno, nie miałam okazji uczestniczyć w czymś takim, a tęskno mi wielce, bo mam miłe wspomnienia z niegdysiejszych targowisk w Jadłodajni Filozoficznej. Tym bardziej mi miło, że na niedzielne wydarzenie zaprosiła mnie Organizatorka tych spotkań sprzed paru lat.


Gorąco Was zapraszam do niedawno otwartej w samym centrum Warszawy klubokawiarni Kosmos Kosmos na KosmoKram - kiermasz rękodzieła i mody! Szczegóły wszelakie znajdziecie na facebooku wydarzenia, jest tam też przecudnej urody mapka :) Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com