poniedziałek, 14 listopada 2011

A to dlatego, że nie ma słońca - z wizytą u Księżniczki

Jakieś takie żółciutkie mi te wczoraj ze zdjęcia wyszły. No, ale już trudno, niechaj takie zostaną. Wszystko dlatego, że nie ma słońca, toć to już Kazik zauważył. W ogóle doszłam do wniosku, że marnie mi z tą zimą za pasem. Chyba kiedyś mi to nie przeszkadzało do tego stopnia, ale z każdym rokiem z braku słońca cierpię co raz bardziej. Staram się rozświetlać dni szaleńczymi działaniami i otaczać ciepłem, ale ciepło to nie światło, a widać jego mi trzeba jak powietrza.

Na kilka blogów zaglądam, mimo, że za cholerę nic z nich nie rozumiem. Od czasu do czasu wrzucę coś w Google tłumacza, bo na tyle, żeby zrozumieć jest doskonałym narzędziem. Polecam Wam gorąco takie wycieczki z guzikiem "Następny blog>>". Dzisiaj wewnętrznego słonka dodał mi blog Księżniczki Elin.

źródło: Princesse Elin

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com