niedziela, 27 listopada 2011

Decoupage - podejście drugie

Dawno, dawno temu próbowałam swoich sił w decoupage'u i niestety nie wyszło z tego nic dobrego. Zniechęciłam się skutecznie na ładnych kilka lat, ale że nie lubię dawać za wygraną postanowiłam do tej techniki na potrzeby własne powrócić.

Jak to zwykle bywa zaopatrzyłam się profesjonalnie w profesjonalny sprzęt w dużych ilościach. Jak to ja, założyłam, że tym razem się uda i nakupowałam pudeł i pudełek w liczbie dużej. Mogę teraz ze spokojem o tym pisać, bo tą razą się udało.


Zaczęłam bohatersko od największej skrzyni i wyszło świetnie. Wykorzystałam białą i brązową farbę akrylową, lakier do spękań i serwetki z motywem róż. Brązowa farba posłużyła jako podkład. Następnie nałożyłam lakier i białą farbę. Róże udało się całkiem równo powycinać i oto mam moje pierwsze dzieło. Nie mam pojęcia, co zamieszka w skrzyni, ale swoje miejsce już znalazła na stoliku w przedpokoju. Jestem z siebie dumna. Chyba wyszło całkiem nieźle, jak na drugi raz. Jak myślicie?

4 komentarze:

Koronka pisze...

jest prześliczna. sama chciałabym spróbować, ale nie wiem co jak i gdzie.

Agnieszka pisze...

Polecam spróbować! Można na początek upolować coś prostego w formie, np. skrzynkę, pudełko albo drewnianą osłonkę. Dobrze też, żeby wzór na serwetce nie był jakiś bardzo drobny. Potrzebne będą kontrastowe farby akrylowe, np. brązowa i biała albo kremowa. Spód malujemy jedną z nich. Jeśli chciałabyś, żeby pojawiły się spękania zaopatrz się w lakier do spękań i one robią się same :) Warstwę lakieru kładziemy na tej pierwszej warstwie farby. Lakier jest przezroczysty. Po wyschnięciu maluje się go drugą, kontrastową farbą i dosłownie po kilku sekundach pojawiają się rysy. Trzymam kciuki! Czekam na relacje :)

SABRINAM pisze...

świetnie wygląda twoja skrzynka piękny motyw wybrałaś

Agnieszka pisze...

Bardzo dziękuję :) Nie wiem, na ile udane jest moje zdjęcie, ale skrzynka przede wszystkim idealnie wpasowała się w koloryt naszego przedpokoju :) Motyw może nie jest wielce oryginalny, ale za to - rzec by można - klasyczny. Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com